Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Aκροβατώ, Ανατρέπω, Ανακαλύπτω-Έμυ Τζωάννου

Ακροβατώ στους δρόμους σου

Βουλιάζω στην κόψη του ξυραφιού σου

Εξακριβώνω τις επικίνδυνες παρουσίες σου

Χαράζω την παρουσία μου στο κορμί σου

Ραντίζω την έμπνευσή μου σε άλλες εποχές

Διαγράφω τα ευνοούμενα υπονοούμενά σου

Ξεπερνώ το κακό μας φινάλε

Ακυρώνω τις μεθυσμένες σκέψεις μου

Εγκαταλείπω με ανακούφιση την άρνησή σου

Μετράω τις ρωγμές ανάμεσά μας

Ανιχνεύω τα υδάτινα μονοπάτια της φυγής μου

Υπερβαίνω τις επιθυμίες μου

Ανατρέπω τους τίτλους της μοναξιάς μου

Ανακαλύπτω τα πρόσωπα που αλλάζεις

Απειλώ να στοιχειώνω τους ύπνους σου

Εισβάλλω σ’ άλλα πέλαγα μιας νέας ζωής

Αποσύρομαι απ’ το ψέμα και το δόλο σου

Περιπλανώμαι στις αγάπες του αύριο

Προβλέπω νέο γύρο θριάμβου για μένα

Καταργώ τις μεθυσμένες λέξεις σου

Δηλώνω ότι έπαιζες με κρυμμένα χαρτιά

Αντικρίζω την άβυσσο της τρέλας σου



Λαχταρώ να ταξιδεύω με μελωδική έξαρση

Στεγνώνω τη σκέψη μου για σένα

Χαράζω την οπτασία μου στο βλέμμα σου

Ξημερώνω την αγρύπνια μου σε μια νέα εποχή

Παραβλέπω τη φωτιά που με τύλιξε

Εναποθέτω το βλέμμα μου σ’ άλλες προσδοκίες μου

Νικώ τα απομεινάρια της θύμησής σου

Εκλιπαρώ τη μοίρα μου να αλλάξει μορφή

Εκτοξεύω τη λάμψη μου σ’ άλλα καλοκαίρια

Καταστρέφω τα μολυσμένα φιλιά σου

Τσακίζω τους άδειους κόσμους σου

Διαπερνώ τα λιμάνια της παρόρμησης

Δείχνω στο πρόσωπό μου τα σημάδια σου

Στάζω την πίκρα απ’ τις πληγές μου



Οδηγώ στην απέναντι όχθη

Κατευθύνω τα βήματά μου στην άλλη εκδοχή

Προχωρώ την ζωή μου σ’ ένα νέο αύριο