Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΟΝΕΙΡΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΝΕΙΡΟ~ Έντγκαρ Άλλαν Πόε



Δέξου ετούτο το φιλί στο μέτωπο σου!

Και τώρα που χωρίζουμε,
άφησέ με να σου πω-
ότι οι μέρες μου κύλησαν μέσα στ' όνειρο.
Είναι αλήθεια,όπως το' λεγες
αν όμως,η ελπίδα πέταξε
μες σε μια νύχτα ή σε μια μέρα,
μες σ΄ένα όραμα ή μες στο τίποτα,
είναι γι ΄αυτό λιγότερο χαμένη;


Όλα όσα βλέπουμε ή ό,τι φαινόμαστε
όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο.

Στέκομαι ανάμεσα στο βογκητό

μιας θαλασσόδαρτης ακτής,
και μες στα χέρια μου κρατώ
κόκκους χρυσούς της άμμου-
Πόσο λίγοι!κι όμως πως γλιστράνε
από τα δάχτυλά μου και βαθιά πάνε,
Καθώς θρηνώ-καθώς θρηνώ!
Θεέ μου!μήπως θα μπορούσα
μέσα στο χέρι πιο σφιχτά να τους κρατούσα;
Θεέ μου!Πώς θα κατορθώσω
μόνο ένα απ' το ανήλεο κύμα να γλιτώσω;

Όλα όσα βλέπουμε ή  ό,τι φαινόμαστε
όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο;

 
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΣ