Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ - Λίτσα Μοσκιού

 http://youtu.be/gz_dxetaZ2I



Σε περιμένω παντού, Τ. ΛΕΙΒΑΔΕΙΤΗΣ

Θα είμαι εκεί που πάντα θα ψάχνεις Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ

Κι αν έρθει κάποτε η στιγμή να χωριστούμε,
αγάπη μου, μη χάσεις το θάρρος σου Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ




Θάρρος θέλει ο θάνατος αγάπη μου. Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ

Η πιο μεγάλη αρετή του ανθρώπου είναι να' χει καρδιά. Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ
Μα η πιο μεγάλη ακόμα είναι όταν χρειάζεται
να παραμερίσει την καρδιά του.

Η πιο μεγάλη αρετή του ανθρώπου Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ
είναι να 'χει ψυχή
μα πιο μεγάλη όταν τη ξεπουλά
για να αγαπήσει.

Την αγάπη μας αύριο θα τη διαβάζουν
τα παιδιά στα σχολικά βιβλία,
πλάι στα ονόματα των άστρων
και τα καθήκοντα των συντρόφων. Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

Την αγάπη μας κάποτε θα τη κάνουν
έργο τέχνης
πλάι στα μεγάλα και στα σπουδαία
χαραγμένη πάνω σε μαρμάρινους κίονες. Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ




Αν μου χάριζαν όλη την αιωνιότητα χωρίς εσένα
θα προτιμούσα μια μικρή στιγμή πλάι σου. Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

Αν ζούσα μια στιγμή μαζί σου
θα μπορούσα να χαρίσω την υπόλοιπη ζωή μου Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ

.
Θα θυμάμαι πάντα τα μάτια σου, φλογερά και μεγάλα
σα δυο νύχτες έρωτα μες στον εμφύλιο πόλεμο. Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

θα θυμάμαι πάντα τα δικά σου , πλημμυρισμένα ποτάμια
να κολυμπώ να ξεδιψώ μέσα τους . Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ

Α! ναι, ξέχασα να σου πω,
πως τα στάχυα είναι χρυσά κι απέραντα
Γιατί σ' αγαπώ. Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

Ξέχασα κι εγώ να σου πω
πως τα βλέπω κι εγώ
γιατί σ' αγάπησα Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ




Κλείσε το σπίτι
Δώσε σε μια γειτόνισσα το κλειδί
Και προχώρα. Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

Κλείδωσα το σπίτι
πέταξα το κλειδί




Τρέχω.. Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ


Εκεί που οι φαμίλιες μοιράζονται ένα ψωμί στα οκτώ
εκεί που κατρακυλάει ο μεγάλος ίσκιος των ντουφεκισμένων
σ' όποιο μέρος της γης
σ' όποια ώρα Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

Εκεί που ο ιδρώτας στάζει στο χώμα
και καρπίζει η γη
εκεί οι παπαρούνες στάζουν το αίμα τους
πάνω σε τάφους γενναίων
σ' όποιο μέρος της γης
σ' όποια ώρα Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ




εκεί που πολεμάνε και πεθαίνουν οι άνθρωποι




για ένα καινούργιο κόσμο. Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

εκεί που μια μάνα κοιλοπονεί
για να μπορέσει να έρθει η ελπίδα.. Λ. ΜΟΣΚΙΟΥ


Εκεί θα σε περιμένω. Αγάπη μου. Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

Περίμενε με . Δε θ' αργήσω αγάπη μου Λ . ΜΟΣΚΙΟΥ